Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Saturday, November 14, 2009

Yeeehaaaa..lega...


Sepatutnya hantar yang ini..tapi aku terlanggar dari belakang...jatuh n patah jari...maaf ku pohon pada pembuatnya (Cg. SKRB...)...

Sengaja ambik yang mudah aku buat...bibir, gigi and hidung je....

Puppet yang dipinjam...aku tak sempat buat...

Arca ni sepatutnya ada bendera Malaysia diselitkan..tapi tengah jemur..tak selitlah lagi..Tema..1 Malaysia..Warna-warna Kehidupan

Syukur alhamdulillah..akhirnya siap juga assignment seni aku..punyalah tension bila banyak yang kena buat..al-maklumlah..bila start je nak buat..mulalah si kecil aku tu nak pegang tangan...(gentel jari aku...).Bayangkan..keja menaip ni dengan sebelah tangan..kekok rasanya..lambat la..tapi apakan daya..Balqees ni memang 'anak OUM..' aku start dapat masuk KDP 14 minggu di Institut Perguruan Kuala Terengganu Kampus Dato' Razali ni..aku disahkan mengandung 2 bulan..sehinggalah dia sekarang ni berumur 2 tahun lebih..(aku jugak yang belum habis belajar..hehehee..)

Tension gak belajar bila umur semakin 'muda' ni..banyak yang tak masuk..assignment selalu buat last minute sebab kerja sekolah pu tak habis-habis..Yang pasti bila T4..pasti hantar...dapat markah berapa..suku kira...janji hantar dan tak sakit kepala mikir..

Seni kali ni HBAE 2203...Membentuk dan Membuat Binaan memang agak mengelirukan juga..terutama bab folder origami..tak faam apa kehendak..last-last aku beli pocket file and balutkan dengan kertas hadiah..heheheee...dah itu kehendak tutor..kira ok lah..Tapi ada 3 lagi yang perlu aku siapkan..arca, boneka n topeng..memang aku main hentam je lah...nak tergelak gak aku tengok hasil spontan punya idea..

Apa pun...aku 'gumbire' sebab dah siap..heheheee...tension nak exam lak..8 Disember ni...harap-harap kali ni aku boleh cover sem lepas yang agak teruk result aku...eeeee....geram...

Terima kasih kepada hubby ku yg menolongku gamkan arca pensil warna kontot...anakku Faraheen yang sanggup jadi model untuk topeng...Cg Rogayah PKBP..tolong wi pinjamkan puppetnya...

Ini yang dinamakan semangat untuk teruskan pembelajaran...tak kira di mana jua anda berada...heheheeeee...yeeeeehaaaaa....

1 comments:

Cheqna on November 15, 2009 at 6:20 PM said...

semangat ada utk belajar lagi tu alhamdulillah ok, tak kira lah macam mana n berapa lama, janji menambah ilmu...org d'losong Boleh!

selamat maju jaya..

:-)

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories