Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Tuesday, December 22, 2009

Ala payung,,la payung...ketipang payung....


cuba teka aku kat mana....?..hahaha...yg selempang biru tu aku le...:-))

22 Dis 09 - Bila taip je tajuk kat atas..tentu tahu lirik lagu yang kita biasa dengar...bukannya apa..bila aku belek-belek gambar yang my sis Ona beri (yang dia dah siap scan dulu-dulu..),terjumpa lak satu gambar aku masa zaman kecik-kecik..zaman tadika...bersama kawan-kawan anak polis belake..Masa tu seingat aku lah (dok berape ingat doh banyok-banyok zaman lening...)..kena training untuk persembahan di Balai Polis Chabang 4 kut...(area Tumpat, Kelantan..menuju ke Pengkalan Kubur)..rasanya ada sambutan Hari Polis kat situ..

Geng-geng tarian aku pun aku dok ingat nama mereka doh..termasuklah Cikgu-cikgu aku tu (kat mana la masing-masing sekarang ni..)...aku nak gelak gak bila tengok semule gambo nih...nyenggeng sekali..siap dengan selempang...masing-masing dengan pasangan...kirenya..menari asli sakan le aku dengan kawan-kawan seangkatan....masa terlalu cepat berlalu.....

0 comments:

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories