Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Friday, January 08, 2010

Semangat Baru.....


7 Jan 2010 - Yeeehhhaaaa...hari ni aku amat lega sebab tahun ni dah siap awal buku lesson plan...kira dahsyat jugak lah bagiku dalam masa seminggu dah ready semuanya...tapi aku bercadang nak hantar Ahad minggu depan sebab...dok dang nok anto ke pejabat...aku duk sibuk nok save software printer kat aku punya netbook ni...tapi malangnya..tak berjaya sebab pen drive aku penuh....uhuk uhuk...kena buat cara lain pulak lah..ingatkan windows 7 dapat detect terus...huhh...tadok makne gok...kena manual gak...pooorahhh...

Tapi apa pun..aku 'bahagia' sangat-sangat sebab lp aku siap awal tahun ni....(siap awal sebab banyak yang dah ada hok tahun lepas...heheheeee...)..at least aku simpan apa yang aku ajar selama ni...Lagi pulak..ingatkan nak buat pakai buku panjang macam cg2 lain..last-last dengar dari PK 1..boleh pakai file seperti biasa bagi cg2 'atas'...so , apa lagi...carry on je lah...pulangkan semula buku panjang kat GB and kembali pakai print out je lp aku...actually..senang pakai file sebab banyak yg boleh tulis..doklah menulis..tulisan 'besor2' sure tak muat selai kertas tu bila banyak subjek yg diajar dalam sehari..tapi tahun ni sekolah kena banyak berjimat cermat...pitih tadok nak cover...dalam computer lab pun aku ngajor pasang 2 lampu je...aircond on kan 2 je...kalau ada kipas, aku pakai kipas je...kesian gok ke sekolah...boleh guna duit tu utk kegunaan murid-murid...

Semoga tahun ni memberikan semangat baru untukku dalam P & P ku....insyaAllah....

0 comments:

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories