Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Saturday, September 18, 2010

Birthday Kak B




Sebenonyer..aku termiss anakanda sorang ni punya post..tengok punyer tengok takder post pun utk Kak B..birthdaynyer pada 15 April..aduss..dia lepas cheqna..maaf n ampun dr mak..termiss sayang...tapi Kak B tetap diraikan anak branak..wpun antara kami jer tp itu sudah memadai..suke melihat pada anak2 kecil..kalu kiter hok doh besor panjang nok wak sambutang merioh n besor2an..rase malu gok eh..aku lah..org lain..org lain punya pandanganlah..

Se lagi..anak2 aku ni kalu beli kek sutir hok sekilo..bukangnyer abih..last2 duk beku dlm peti gok..abih tinggi pun dia org nok hok siap potong kecik2..makang abih slalu..kadang2 aku beli gok hok sutir penuh..tu pun jika ader permintaang...

Aku sentiasa mendoakan agar anakku..Nik Nur Batrisyia ni akan menjadi anak yang baik dan solehah, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik sepanjang hayat dan diberikan keberkatan Ilahi sepanjang kehidupannya..Amin..

We Luv U Kak B!!!

0 comments:

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories