Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Friday, December 17, 2010

Seronoknya...


Tesisku...

Alhamdulillah...Syukur ke Hadrat Ilahi...Hari ni..17 Dis 2010...paper hok ngelah skali aku ambik dalang pembelajarang aku kat OUM...Kompetensi...HBML 4403...exam pukul 3 hingge kul nang..

Punyelah semangat..belang2 debor gok bile tengok soalang hok lepah2 tu susoh gok..tup2 pagi tadi ade geng aku send soalang spot..tengok2 gok ah...kang keluor mane tahu..rugi sajer kalu dok tengok..tapi modul kene jengok sokmo sebak dalang tu banyok hok buleh buak soalang..kang bace laing tubik laing...dok ker nayer..

Tapi hari ni jawak dalang keadaang doklah tenseng maner..soalang banyok orang putih kate.."komong sens.."hahahaa...doh muge hok kite ade pengalamang kat koloh...alhamdulillah semer buleh jawak..(betul ke dok..kene tanya lecturer hok pekse ketah tu ah..)..

Sepanjang aku blajo ni..aduh..banyok sungguh dugaang...dok tahu nok kabo guane...suke..duke...riuh baner..gi tutorial...kene maroh...keda Pok Ping...kelah tikat atah bawoh..assingment dok dang siak on taim..pekse...ngadap modul dok pahang mende..nangis mase nok wak assignment (paling aku ingak mase aku dalang pantang...huh...sungguh sedih bila anok masuk wak..aku kene anto keje..)...dang yang paling behnyer..bile siak tesis hok akhir tu...legee yang amat...amat..amat...walau pun banyok rintangan mase nok sudoh ke tesis tu...hok kulit kerah tu ah...brape kali nangis...wak rejek..pah rejek..rejek...aduh..Tuhan aje yang tahu...namun Allah itu Maha Kaya...dengang sokongang ahli keluarge...aku berjaye gok sudohkang mende tu...alhamdulillah..

Sungguh banyok dugaang perasaang buatku...banyok kedukaang yang aku pendammmmm....aku cube harungi walau pung aku sendiri kadang2 dok yaking aku buleh kawal perasaang itu...Nasib baik aku diberi kekuatang dang kesaborang yang tinggi untuk hadapinya...
Hanya Allah yang tahu hatiku....huhuhuhuhu........

Namunnnn...hari ini aku berjaya buktikang aku mampu sebarih seperti orang laing yang berjaye...sungguhpun stakak naik stakok...ade geng hok ajok sambung Master....Huhhhh... Mitok ampungggg mitok maappppp...aku surrender doh.....jadi "Masterji" je lah...dok larak doh nok nangih...habih tisu doh nok ngelap...Aku cume doakan agar anak-anakku pulak berjaya dan belajar setinggi yang boleh...kalau ayah mak ade Degree....biarlah anak lebih sikit dari kami..InsyaAllah...Aminnnn...

Jutaan terima kasih buat Suami...Bondaku...Kedua Ibu Bapa Mertuaku..anak2ku...adik-beradikku terutama Che Pah n Che Na yang banyak memberikan sokongan padaku untuk meneruskan pengajian hingga selesai semuanya...Syukur..Syukur..Syukur Alhamdulillahh..

1 comments:

Eileen on December 17, 2010 at 10:36 PM said...

auntie yang tabah!gratz...hehe

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories