Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Wednesday, June 30, 2010

Dah boleh tersenyum seposen...


Hahahaaa...aku senyum sorang bile lame tak update blog..bukan ape..banyak keje ngguh..ni musim assignment dan yang paling tension...waaaaa...kene sudohkan tesis sem ni..alahai..mende yang aku paling dok wehi..apa pun...u know me lah...everythings under control..heheheee...

Dan..yang paling aku suka dengar..one of my best friend OUM ku kata.."Liza..mung tahu dok..kita tinggal 3 subjek agi...Disember 2010 ni abih ah...."..ahhhh...sesuatu yang melegekan aku..pejam celik pejam celik..aku dah hampir nak abih blajor..dalang susoh payoh mencelah mase nok gi blajor n kekangang keje...ade mase aku nangis nok berenti...tp dengan sokongan kuat keluarga kata jangan...jangan..jangan..rugiii...sikit je lagi..aku redoh je wpun dalam hati Allah saje yang tahu betape aku tension nak ngadap buku2...exam2...tutorial ok lg...

Alhamdulillah..setakat ni Allah beri aku kekuatan dan semangat untuk terus menghabiskan pelajaranku...(lepas ni malah doh nok sambung weh...biarlah org suruh n kata apa2...)aku tetap malah doh nok ngadap mende2 tu...cukuplah stakat degree je..(kawan2 ku lama doh dpt degree..aku...?...heheheeee...)Syukurlah...masih ade ruang utk aku tunjukkan pada anak2 ku yg mak n ayahnya masih mampu belajar dan dapat apa yg diidamkan spt org lain...wpun umur dah lanjut...maintainnnn...

0 comments:

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories