Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Wednesday, June 30, 2010

Member Karib Abangku...












Pok Rosid...satu nama yang cukup bertakhta di hati abangku...pantang ade panggilan tepon atau sms...mesti dok senang duk diam punya..mulalah buat persiapan.."nokgi ke dok..".."nokgi ke dok"...ayat tu lah yang biase aku dengor...last2.."nor, abang gi deh..kejap je..."

Pada mase tu..aku tahu ah..aku kena tukar watak...jadi bini nelayan lah kejap...bersiap sedia untuk siang ikang or sotong...(tu pun kalu ade rezeki...)..tolong tengok n beri peringatan barang2 yg perlu dibawe (tengok je ekk...)..joran..mata kail, tali tangsi, candat, rappala..huhh..dan entah ape2 lagi lah..

Pok Rosid ni seorang yang amat baik...begitu jg dengan wife dia...selalu je aku dapat beli ikan yg amat2 fresh tanpa kena air batu dr dia..beh oooo.....manis kalu ikan or sotong fresh ni...eeerrrmmm...tak terkate...kebetulan pada hari aku ambik gambo ni..dia kabo ke abangku..dia dapat ikan tenggiri 12kg..huhhh..aku excited nak tengok...abang aku ajak gi kat bot dia sebelum dia jual ikan tu..(dlm RM200 kut sekor tu..)..apa lagi..snap sana..snap sini lah...(takkan nokgi pasor pulok ambik gambo...dok real ah...)

Lain kali teringin aku nokgi naik bot Pok rosid ronda2...sebab aku jeles ..anak2ku dah naik bot dia...ngail pun ok gok..for sure aku mabuk laut kalu gi jauh2...hahahaaaa......

Pasni kalu ader sesiape nok gi ke laut..bulehlah contact...Pok Rosid...019....ohhh..no belakang aku tak ambik..soriii....cari sendiri....kwakwakwaaa......

0 comments:

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories