Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Tuesday, November 17, 2009

Hari Penyampaian Hadiah 2009


Terima hadiah dari GPK PKBP Pn. Harniza

Mujur gi koloh hari ni....

Dengan kawan sekelasnya...Nor Safratul Nour bt Sayuki

'Tebeng' nama dia...tapi nama ayah tersalah...tak pe ah...(dok saman pung..)

17 Nov 2009 - Hari ni ada 2 peristiwa yang baik untuk kami sekeluarga...
Yang pertama Birthday Che Pah and Nazeem...kedua...Faraheen juga dapat hadiah hari ni....aku memang tak tahu yang Faraheen ada juga tersenarai untuk penerima hadiah NILAM (Nadi Ilmu Amalan Membaca)..

Bila aku teringat semula..pagi tadi dia bangun lambat..aku ingatkan tak payahlah dia pergi sekolah sebab hari ni hanya ada majlis penyampaian untuk akademik dan kokurikulum je..bila aku dah siap nak turun..sedar-sedar dia dah kat tangga pakai baju sekolah lengkap..terus je lah kami ke sekolah..

Semasa penyampaian hadiah NILAM...aku duk sibuk ambil gambar budak-budak lain...rehat jap kat tiang kantin..borak dengan Kak Mi..(Cg. Zaimi..)..sedor-sedor kak Mi kata..'tu..orang sebut Nik Ahmad Suhaidi..'..bila aku tengok rupa-rupanya anak aku Kak F terima hadiah..apa lagi..cepat-cepatlah aku suruh dia posing kejap...pastu..apa lagi..geng-geng aku kutuk la..'apa la mung liza..sapa dok perasang lasung anok mung terime hadioh...'...heheheee.....(memang aku dok tahu sungguh dia dapat anugerah gangsa..) harap lepas ni dia akan lebih banyak membaca...insyaAllah...keep it up..Kak F!!!

Yeeehaaaa...wachaaaa........

Gambar-gambar lain

1 comments:

Cheqna on November 19, 2009 at 2:13 PM said...

tahniah kak F, teruskan amalan membaca...jom pergi P.S!

:-)

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories