Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Wednesday, May 19, 2010

Gatal...balik....


Aku dengan Cik Abang

Dang jugok menerai spek aku...

Semua air Balqees sapu...

Sedut..jangan tak sedut...

Eemmm...bestnyerrr...

Ni anak aku punya kes..dia telepon..kata badannya habis gatal2...'naik bedang'..aku ni suruh lah dia ke Hospital Kuala Kangsar..buat check up sikit sebab apa..aku ni takut nyakit lain je..maklumlah dulu Nazeem pernah masuk wad akibat denggi..tu yang aku susah hati..dia pulak kata ade demam2 sikit..tapi dah semakin 'keboh'..lega mendengarnya. Masa tu..susah benor nok contact dia...mana tak susah hati..last2..dia kabo..doktor wi mc 3 hari..pastu..dia buat surat..hantar kat warden minta balik....PKHem lepas..dia balik dengan best friend dia..Hafiz..yang turut sama kena gatal..tiket KK ke KT takde bila waktu bukan cuti sekolah..(teruk benor...)..last2 aku cadangkan...balik ikut KL..nasib baik CheNa tolong ambik Ajim n Hafiz ...tidur semalaman kat rumah CheNa n ChePah..esoknya..Ajim tumpang ayah Hafiz yang kebetulan berada di KL dan balik KT..sampai lebih kurang pukul 2pm..alhamdulillah..

Bila dah kat KT..aku bawa dia kat Klinik paling top pasal kulit2 ni..Klinik Sulaiman...bila DR Sulaiman sendiri yang check..barulah tahu..dia orang ni sebenarnya alergi pada serangga yang keluar pada waktu malam yang 'landing'kat katil..mmg banyaklah Ajim kata..tambah lagi 3 hari mc...suka benor lah dia orang..bila dah kat rumah..mulalah nak makan itu ini..sana sini...lepaskan geram asyik makan nasi kawah..takpelah..proses pembelajaran....(mujur ade makanan yang tersedia..)

1 comments:

Cheqna on May 21, 2010 at 10:58 PM said...

ish ish ish...banyoknye Balqees control air..hehe..

:-)

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories