Followers

Sponsored Links

Get Your Free Domain Here Web Hosting

Friday, May 21, 2010

Kak F and the gang




Gambo ni aku ambik mase Kak F baru nokgi lawatan PSS ke 2 buah sekolah yg 'berpadang' juga..mentang2lah sekolah aku Padang Hiliran...lawatan dia orang pun ke SK Padang Mengkuang dan SK Padang Midin...3 buah sekolah ni memang mempunyai padang 'ori'...yang lain hanyalah padang buatan sendiri..heheheee...

Aku tak ikut lah..aku bukan 'cikgu stake'..aku ni pemegang kunci computer lab je...yang pasti aku ade banglo sendiri kat hujung kawasan sekolah...geng2 aku hanyalah budak2 pra...jiran paling dekat..Kak F memang suka sangat kalu ade aktiviti sebegini..suke jalan..bile tanya 'apa adik dapat bile ke skolah lain?'..selamber je dia jawab...'best naik bas..'..ish..ish..ish...

1 comments:

Cheqna on May 21, 2010 at 10:51 PM said...

"best naik bas" hahaha...tu belum keretapi KTM tu..

:-)

Post a Comment

Sponsored Links

Download TV Software. It's safe to install Web Hosting
Related Posts with Thumbnails

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hj Embong Yusof (Al-Fatihah)

Hjh Wook Hj Muda

Hjh Wook Hj Muda

Hj Nik Ghazali Ismail

Hj Nik Ghazali Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hjh Maznah Ismail

Hok Rajing Update

Tulih ah sket...


ShoutMix chat widget
 

Siakap Stories...NOt onLy WoRDs....Ganuuu... Copyright © 2009 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Noeja Siakap Stories